Vara vaken hela natten...


Jag och Nathalie har suttit uppe i en evighet nu och pratat och gnällt och druckit te. Vi bestämde tidigare ikväll att vi skulle gå upp relativt tidigt imorgon (läs: idag) eftersom vi ska hem till A-K och N för att träffa alla. Jag kommer behöva gå upp tidigt, för Ticke kommer ju vakna runt åtta... I vanlig ordning. Jag och Nathalie sitter just nu och diskuterar hur vi ska göra. Ska vi vara vakna hela natten eller ska vi gå och lägga oss? Hela natten har ju ändå gått om typ två timmar och vi måste ju lyckas vara vakna hela dagen sen också... Fast vi kan ju vila lite middag hemma hos A-K och N, för det kommer Ticke vilja göra i alla fall. Nathalie tror att jag försöker övertyga henne genom det jag skriver, men det är ju inte det det handlar om. Eller, vadå? Äh, jag är bara trött och seg i huvudet just nu, så jag vet inte vad jag svamlar om.

Jag uppdaterar er om hur våran diskussion går (inte för att vi diksuterar någonting just nu, vi tänker mest..).

Snällheter
Postat av: TheDarkCrystal

Det är roligt å va uppe länge å bara prata å ha roligt... Tyvärr blir det inte mycke sånt nu när man har barn som vaknar tidigt och härjar... ;) är nån barnledig dock så är det roligt... :p


Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback