Varmare breddgrader.

Idag har jag och Ticke varit hos A-K och N. Träffade Nathalie där också och vi bestämde att vi ska åka till Media Markt imorgon och titta på lite prylar, samt att vi ska åka till Södertälje gemensamt och hämta lite kläder till framförallt mig, men även lite till Ticke. Måste hämta lite mer leksaker också, inte för att pappa och C inte har några, utan för att jag vill ha något hemifrån som han kan leka med.
Nu på kvällen så har jag och Nathalie suttit på Pergola en timme eller två och druckit kaffe. Träffade mina killar där också. Ticke somnade redan klockan kvart i sex, så jag frågade pappa om jag fick gå ut en liten stund. "Du är ju fan vuxen, Sandra, du gör vad du vill!". Hm, jag har ju Ticke att tänka på...

På fredag förmiddag går mitt tåg som tar mig mot varmare breddgrader. Ska bli så skönt att komma iväg en hel helg och bara vara jag. Yes, I luv it.
Nu ska jag tänka. Skriver sen.

Snällheter

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback