Veckans KLÖVER ♣

Nu är vi hemma igen efter helgens bravader. Jag och Petra har bytlånat vagn och jag och Stephanie har bytlånat väska, så jag är hemma med för mig helt nya saker! Det känns lagom roligt. Imorgon ska jag ringa ett par samtal, ganska viktiga sådana, så får i se var allting leder. Det kanske slutar på ett helt annat sätt än jag vill att det ska sluta... Det är sånt här som är så jobbigt. Man blir liksom beroende av andra människor, eller är det helt och hållet hela tiden. Jag vill inte ha det så.

Nu har jag bestämt mig, förresten! Från och med nu ska jag inte skriva massa negativa saker. Jag ska bli lika positiv som Fröken Louise. Hon har nästan alltid ett leende på läpparna och jag förstår ärligt talat inte hur hon orkar hela tiden! Louise är en stark person som klarar motgångar bättre än andra. Därför får Louise veckans Klöver av mig. Haha!

Snällheter
Postat av: Louise

Veckans klöver.. Till mig? Sandra! Åhh... du anar inte hur rörd jag blir..!! :') Tackar så mycket!


Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback