Vem vill umgås?

Nu är jag och Christopher helt nyduschade och rena. Han ska egentligen ligga och sova iddag vid det här laget, men av någon anledning verkar han inte vilja det. Jag vill träffa någon idag, jag vill hitta på något.. Ta en fika eller så, vad som helst, bara det får tiden att gå fortare! Jag har försökt ringa Nathalie två gånger, men hon är väl antagligen i skolan och pluggar som sjutton. Varje gång jag har ringt henne de senaste dagarna har jag alltid lyckats pricka in precis när hon ska sätta sig ner och plugga, så jag ringer alltid och stör! Stackaren...

Nu har Ticke klättrat ur sängen och springer omkring i sitt rum och leker. Jag antar att jag ska gå in och lägga mig också, för då kommer han nog till ro lite fortare.

Skriver sen.

Snällheter

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback