Are you having fun with me yet?

Det är dags för mig att vandra in i sovrummet med min laptop snart. Jag ska lägga mig i sängen och drömma mig bort till en annan värld. Till en värld där du inte existerar längre. Jag ska sova så gott i natt och förhoppningsvis vara utvilad imorgon. Klockan halv ett ska jag vara i Södertälje med Christopher för att hans pappa ska ha honom från imorgon istället för från fredag. Det krockade rätt rejält med mitt jobb just imorgon... Pappa ska ju opereras och jag har ingen annan som kan ha Ticke medans jag jobbar. Christopher kommer alltså vara borta från mig i fem dagar, och det känns väl visserligen rätt ruttet. Men eftersom han och T inte träffas speciellt ofta så tycker jag att det är bra ändå... Nej, nu är jag så trött att jag nästan ser stjärnor, så jag ska stänga av datorn och krypa ner i sängen. Gosh, vad jag önskar att jag hade en alldeles egen lägenhet nu. Jag skulle nog behöva en liten vilopaus. Någon frivillig? Äh, jag ger upp nu. Godnatt.

Snällheter

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback