Cp.

"A taha macka". Jag stod och bredde en smörgås till Ticke för en stund sen när han yttrade dom orden. A taha macka. Det betyder Jag vill inte ha macka, för er som inte visste. Jag ignorerade det han sa och fortsatte bre mackan. "Mamma, a taha sitta stija stojen". Direkt efter det började han sjunga. Jag lyssnar knappt på Tomas Järvheden, men Ticke gör väl tydligen det? Orden Ticke sjöng, lydde såhär: "Cp, cp... Cp, cp, cp, cp..." Kul, jul va? Inte sjutton trodde jag att en tvååring börjar härma texter och sånt redan nu!

Nu ska jag göra någonting roligt som... Sminka mig! För att du finns.

Snällheter
Postat av: Carro

hej hej. man får kolla könet men då ska man få rätt som kollar en osv.. en kompis fick kolla könet för inte alls länge sen. O sen så fick jag kolla med Melissa men jag vill inte kolla den här gången. Nille säger inte så mkt om det. Hur är det med dig då? Saknar dig.. När kommer du o hälsar på oss för att se hur jag bor nu? O när kommer du o hämtar cykeln? Puss o Kram o hälsa Ticke. =)


Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback