En kulig dag!

Idag har det varit en riktigt bra dag. Vid halvelva mötte vi upp A-K i centrum och så gick vi till Din Sko för att köpa sandaler till Christopher. Dom är jättefina och nu ser dom inte alls så nya ut som dom gjorde vid inköpstillfället... Såklart. Efter det gick vi till Riddarparken och lekte där ett par timmar innan det var dags för lunch på Pergola. Jag käkade en hamburgertallrik, mm! Och det var ju verkligen onyttigt, men gott som tusan! När vi ahde käkat klart gick vi och mötte upp min mamma och min mormor som kom till Jakan för min och Tickes skull (hoppas jag iaf). Vi sa adjö till A-K och gick till... *trumvirvel* RIDDARPARKEN! Där var vi i kanske en timme innan mamma tog med sig Ticke på en promenad så att jag och mormor kunde få umgås lite själva i centrum. Jag köpte tre par nya shorts till Ticke och tre nya T-shirts till honom.. Till mig blev det bara fyra linnen, jag som egentligen skulle kolla på ett par somriga byxor. Men sånt är livet ibland.

När det var dags för mormor att röra sig mot Mariefred igen tog jag och Ticke en sväng till Bro för att träffa Nathalie. Nu är vi hemma igen och gissa vad? Nathalie följde med oss hem. Förresten har jag stora nyheter... Nathalie och jag har fortfarande stora planer på G och nu är vi snart framme vid målet.
När vi var i Bro stannade vi till vid en lekpark så att Ticke kunde få springa av sig ytterligare lite energi. Väl där trillar han omkull och slår sig på smalbenet, så nu har han ett fint skrapsår där.


Han sa att han fick ont i handen och inte i benet...


Schnyggo-Sandra!

Snällheter

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback