Godmorgon!

Egetligen ville jag bara helst av allt dra täcket över huvudet och fortsätta sova. Men det kunde jag såklart inte, för Christopher skrek efter macka och pappa och Camilla var på väg ut och hemtelefonen ringde... Allting hände samtidigt. Dessutom har jag en huvudvärk som heter duga och en bråkig son som inte lyssnar. Både vädret och sonen är bidragande orsaker till att mitt huvud sprängs i bitar.
I övrigt kommer det här bli en riktigt bra dag. Syster Sofie kommer hit, hon ska ta Ticke eftersom Nathalie är lite sjuk. Jag har verkligen tur som har så många som ställer upp på mig hela tiden! Synd att det kunde fixa sig så snabbt med lägenhet bara.. Men men, sånt är väl livet.. I guess.

Snällheter
Postat av: Carro

hej. Jag ska kolla med Nille om det funkar.. Men jag tror att det funkar.. =)

Jag kom inte ihåg om det va ngt som vi skulle göra.. Kram


Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback