Good morning friday!

God morgon. Ja, för mig är det morgon. Jag har varit vaken i kanske en timme och har mest bara legat och dragit mig i sängen. Idag ska jag ta det lugnt som sjutton.
Ikväll ska vi hem till Sanna och grilla med alla tjejor och minst fem killar. Fast först ska jag och Nathalie vandra till centrum och köpa lite meduxin på Apoteket för vuxna. Jag  jobbar imorgon, så för mig blir det en relativt lugn kväll. Visserligen spelar Sur & Ful på PG ikväll, så då kan det bli lite drag.
Jag ska strax hoppa in i badet och fixa mig i ordning lite grann. Jag ha smink över hela ansiktet, för jag somnade med sminket på igår. Och det där jag skrev om att jag skulle titta på TV, det var ju bara att glömma. När jag vaknade hade jag fjärrkontrollen i handen, så jag hann inte ens sätta på TV:n.

Jag hade tänkt bjuda på en bild på mitt nya hår, men min dator bråkar med mig, för den vill inte ta emot bilder via Bluetooth just nu. Jag testar senare istället.
Skriver sen.

Snällheter

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback