"Hade du haft strumpbyxor hade det varit lättare.."

God morgon! Jag blev väckt av min pappa strax efter tio för att jag skulle ha tvättstugan. Så nu har jag varit nere i tvättstugan och slängt i två maskiner tvätt, vilket innebär att jag kommer ha rena kläder på mig idag. Det brukar jag iofs ha, men ja...
Idag händer det inte så mycket mer än att jag måste jobba, börjar klockan tre, och innan det har jag ju tvättstugan. Måste springa ner till H&M också och köpa strumpbyxor, både vanliga och svarta.

Nej, nu ska jag bada. See you later :)

Snällheter
Postat av: TheDarkCrystal

jag håller åxå på å tvätta...

Bara hoppas att det inte slår ner i min tvättmaskin nu när åskan är jämt över oss!... :P

ha en bra dag!

Kramar


Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback