Jag har blåsor på tungan.

Jag vaknade för en timme sen kanske. Pappa och C är ute på promenad för att pappa hade så fruktansvärt ont. Min pappa är ju alldeles nyopererad som ni säkert vet. Stackaren. Dom gick in genom halsen för att fixa kotorna på honom, så nu har han ett stort plåster på framsidan av halsen. Stackars pappa.
J
ag har fått blåsor på tungan, om det beror på att jag åt för mycket salt igår eller om det beror på något annat vet jag inte. Jag vet iallafall att jag är riktigt duktig. För det är slut nu. Jag och Nathalie kommer bli fina så småningom.

Lite senare kommer min kusin Denise hit och hjälper mig. Hon ska vara barnvakt åt Christopher medans jag jobbar, för pappa kan ju inte ta hand om honom och C ska jobba. Tur att man har en släkt som ställer upp för en när det krisar.

Nu ska jag gå och ta en cigarett, sen ska jag duscha och klämma finnen som jag har mitt på kinden! Vi hörs säkert sen.

Skriver senare.

Snällheter

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback