Jag vill ha en sista chans...

Man tror så mycket hela tiden, men oftast orkar man inte ta reda på fakta har jag märkt... Linjen går åt två håll. När någon säger "jag ringer imorgon när jag har vaknat istället" så förväntar jag mig att personen ifråga ringer upp så småningom. Jag orkar inte vara den som jagar hela tiden.

Jag är ganska nyligen hemkommen från en efterfest där jag var den ända nyktra personen. Jag har haft roligt, förutom när jag åkte på världens jävla smäll av T på mitt lår. Jag har fortfarande ont och smällen fick jag väl för typ.. 3-4 timmar sen.
Natten till igår var jag och Nathalie med T och några av hans kompisar (som tydligen är namnlösa för tillfället, för jag har hjärnsläpp). Somnade i soffan vid två på natten och vaknade vid tio av att jag hade så jävla ont i höfterna och armbågarna för att jag hade sovit i samma ställning hela natten. Jag somnade visserligen om ganska snabbt, men vaknade till flera gånger av att jag blev sparkad i ansiktet av T.
Idag ska jag jobba, hur det nu ska gå... Jag har kanske sovit en halvtimme på ett dygn och ska jobba i 14 timmar. Gah, jag kommer dö i förtid, eller åtminstone bli en riktigt ung förtidspensionär.


Snällheter
Postat av: Mia

världens bästa jävla låt :D den har jag också bloggat om

Postat av: Mia

det är ju bästa låten ever :-D den bloggar jag också om ju

2009-05-24 @ 12:10:10
URL: http://miaed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback