Jävla tvättstugemarodör!

Jag är så irriterad! Jag har ju, som bekant, haft tvättstugan idag. När allt var tvättat skulle jag hänga in kläderna i torkskåpen, så det gjorde jag. Först startade jag upp det lilla och sen startade jag upp det stora. När jag kom ner i tvättstugan för en halvtimme sen för att kolla så att allt var torrt upptäckte jag att det stora torkskåpet inte alls hade varit på! Någon idiotgranne har alltså stängt av strömmen till det torkskåpet trots att det står på en lapp att man inte ska göra det. Så alla kläder (min jacka och enda långärmade tröja bl.a.) som hängde i det skåpet var fortfarande helt blöta, så nu vet jag inte vad jag ska ha på  mig till jobbet.. Jag blir galen.

Snällheter
Postat av: TheDarkCrystal

Nej fy faan va surt!!!!!!

Ja det gjorde den verkligen inte... Slutade lika fort den kom... tråkigt

Å va gött att det inte va nånting!!!!!

Postat av: Mia

im back in bloggbuisness babe <3

2009-05-21 @ 22:41:38
URL: http://miaed.blogg.se/
Postat av: B

hade väll hoppats på att du skulle höra av dig, men inte då.. verkar inte vara så intressant tydligen ...

Aja , du får väll ha de så bra iaf. //B

2009-05-22 @ 15:37:16

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback