Klocka e tio!

Jag har en riktigt bra nyhet, men innan jag kläcker den här måste jag smälta det lite själv först... Jag ska iaf ta ett stort steg framåt i mitt liv. Det kommer väl förhoppningsvis bli en ganska drastisk förändring, men jag vet varken när, var eller hur det kommer ske. Jaja, nog talat om det... Jag måste väl försöka få i mig lite frukost innan jag sätter igång med att stoppa in alla rena kläder i byrålådorna. Mina kläder kommer inte få plats, så jag får ha kvar dom i en IKEA-kasse så länge.

Nästa helg kommer Ticke antagligen vara hos Tobbe, det beror på lite om T fick ta ut semester på fredagen. Jag hoppas det, för det betyder att jag kommer kunna jobba måndag-söndag! Om jag inte får annat för mig förstås, men det brukar väl lösa sig ändå..

Ticke gick precis och la sig i sin säng för han var trött och "klocka e tio!". Fråga mig inte var han har fått det där uttrycket ifrån, för jag talar aldrig om att klockan är tio...

Nu ska jag röka och beklaga mig över mitt ryggont.

Snällheter

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback