Ledig dag.

Idag är jag ledig från jobbet, så jag har bara umgåtts med Ticke hela dagen! Vi var i Riddarparken en sväng med mamma och Sofie och sen gick vi till Pergola och åt mat. Supergod mat hade Amo gjort till oss. Vi satt kvar ett bra tag och drack lite kaffe, åt bananasplit och pratade. Sen var det dags att tacka för oss och gå hemåt.
Nu ska jag försöka lägga Ticke, för han är jättetrött. Det är bara hoppas att pinan blir kort ikväll också.

Jag lär väl skriva senare, gör jag inte det har jag somnat... Men ni vet ju var ni kan nå mig, eller hur?


Tickes mormor hade precis sagt åt Ticke att ge magen lite mat, varpå
han lyfter på sin T-shirt och lägger spaghetti på den... Gulleplutt <3


Snällheter

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback