Mitt nya hår.

Efter helgens alla bravader med roliga människor och mindra bra händelser är jag hemma igen. I fredags sov jag hemma, och höll på att försova mig till jobbet på lördagen (igår alltså). Skulle börja klockan elva, men vaknade bara tio minuter i och fick tokstressa (som vanligt mao). När jag kom till jobbet fick jag reda på att jag inte skulle jobba till 20.00 som det var bestämt från början, jag blev kvar till ett. Så igår jobbade jag till klockan ett och jag hade skitkul tillsammans med mina två underbara chefer och alla tjejers ögongodis (den nya bartendern). Efter jobbet stressade jag som sjutton för att bli klar i god tid så att jag skulle kunna föllja med Nathalie och Amy upp till Riddarn. N och A dansade som tusan, jag stod och tittade på. Ni vet väl hur Magnus Uggla sjunger?

"Jag dansar aldrig nykter någonstans, aldrig inte en chans att jag dansar nykter.
Kalla't undanflykter om du vill, men utan minsta promill, står jag still!"

Just nu sitter jag och äter Sveriges blodigaste oxfilé. Det är endast en bit oxfilé och lite bearnaisésås, mumma! Så fort jag har ätit klart ska jag hoppa in i duschen.. Och efter det är det äntligen dags att hämta min älskade Ticke-Toffel!


Jag har kort hår! Fast nu är det ännu blondare, yesyesyes!

Snällheter

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback