Nio dagar i rad!

Jag vaknade för någon timme sen, men jag kände mig inte helt utvilad. Det är inte så konstigt ändå, jag har ju jobbat några dagar nu. Det har blivit sena kvällar dessutom, vilket visserligen inte har känts så himla dumt. Igår däremot var en sån dag som jag helst av allt hade velat ligga hemma och sova, titta på film och vara lite onyttig. Vi stängde Pergola kvart över tolv igår och vi kom väl därifrån typ en halvtimme senare.. Och nu såg jag i min kalender att jag är ledig idag, men så kom jag på att jag och den andra tjejen på jobbet bytte... Jag är ledig på FREDAG nästa gång och då har jag alltså jobbat nio dagar i rad.

Jag funderar på om jag ska väcka Nathalie och höra om hon vill följa med mig och äta lite lunch. Vad tror ni att hon säger om det? Jag är jättesugen på en räksallad med ost och skinka och vitlöksdressing. Salladen ska helst göras på Café Skagen. Nej, om man nu ska ta ha och hoppa in i badet en stund och ligga där och njuta av värmen... Ja, så får det bli.

Skriver sen.

Sann kärlek kan inte döljas.
-
Spanskt ordspråk

Snällheter

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback