Jaa...

Christopher ligger i sin säng nu och ska sova. Jag sitter inne i pappas och C's rum vid deras dator. Idag har det varit en riktigt bra dag. Vi gick upp vid halv tio, Ticke åt lite frukost och jag drack en kopp kaffe. Efter det gick vi ner till centrum tillsammans med pappa och C. Vi kom hem runt tolv igen, så det var precis lagom för lite lunch. Korv och spaghetti till allihopa utom mig, för jag åt korv och keso. Yummie! Klockan ett började min tvättstugetid, så nu har jag äntligen rena kläder! Det är skönt att veta. Tvättstugetiden tog slut vid 16, så då gick vi på promenad - hela lilla familjen. Nu har vi iallafall rena kläder och det är riktigt skönt.
Till middag idag gjorde jag en jättegod kycklinggryta. Jag tror att jag ska börja laga mat lite oftare här, för jag får alltid så himla mycket beröm för min matlagning av C.

OH MY GOD! Min syster är bäst!

Snällheter

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback