Det känns som att det bara blir värre.

Hela den här situationen börjar kännas lite väl bisarr. Eller absurd kanske är ett bättre ord? Jag vill egentligen berätta för er hur det ligger till, men just nu känner jag att det bästa vore om så få som möjligt vet om det här. Eftersom det här är något som vi har pratat om, ganska länge dessutom, så tycker jag nästan att det borde bli bättre - men det känns som att det bara blir värre. Är det något som blir fel med det jag gör? Jag vet att jag inte är perfekt och vet ni om en sak? Det är ingenting jag eftersträvar att bli heller.. Men någon jävla måtta får det väl vara? Det kanske är dags att bearbeta mig själv lite nu, jag kanske inte ska fästa mig så mycket vid saker och ting.

Vad är det värsta som skulle kunna hända dig idag?

Snällheter

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback