Jag vill bort från det här härket.

Det känns som att jag har väldigt mycket att tänka på just nu... Det är hur mycket som helst som händer runt omkring mig. Tankarna mal dygnet runt, men jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Jag önskar att jag kunde trycka på en paus-knapp och stanna tiden en sekund. Man lever bara en gång, och jag vill gärna leva livet fullt ut. Det enda jag gör nu för tiden är att jobba och umgås med Ticke och Nathalie. Och så har jag ju som sagt mycket att tänka på. Imorgon t.ex. så är det mammografi för min del. Och nu håller jag dessutom på att lära upp en tjej som ska provjobba i två veckor. Vi får se hur det blir med det, vi kommer ju inte kunna jobba två stycken sen...
Någonting känns fel. Jag vet inte vad det är eller varför det känns så, men så är det. Det är ungefär som att jag ger allt jag har, men jag får ingenting tillbaka. Det är för mycket som händer i mitt liv. Jag vill prata om allting, men jag får inte ur mig mer än en femtedel av det och det är väl det som är det jobbiga just nu. Vi spelar verkligen inte i samma match. Äh, jag vet inte... Jag kanske bara är lite förvirrad? Eller så är jag bara allmänt nervös, pirrig, glad, ledsen, arg, lycklig...

I used to cry for things like this, but now I hold my head up high.

Imorgon är en annan dag och jag ska väl försöka vara pigg och alert på jobbet ytterligare en dag. Jag kom på för en liten stund sen att jag är ledig onsdag, torsdag och fredag den här veckan, så det blir värsta långledigheten för mig! På lördag jobbar jag bara 11-17 och på söndag jobbar jag från 16 till stängning. Det blir med andra ord en väldigt lugn helg för min del.

Det är nog dags för sängen nu, trots att jag verkligen inte vill. Jag vill inte vakna imorgon bara för att inse att det är tisdag och shit, jag ska ju till läkaren! Jag vill inte göra den där jävla mammografin, jag vill inte. Jag vill inte ens vara här. Jag vill bort härifrån, bort från äckliga Stockholm. Ta mig till havet och gör mig till kung (drottning?)...

Godnatt och sov gott. Jag ska försöka sova gott dom tre-fyra timmar jag kommer få sova i natt.

Snällheter

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback