Extreme.

Okej... Jag sitter och väntar på att C ska komma hem eftersom hon sa att hon ska vara Ticke-vakt idag. Känner mig bara extremt stressad, för jag ska vara på jobbet nu egentligen, börjar ju om fyra (!) minuter. Jag är sjukligt trött. Jag var tvungen att vara kvar på jobbet till stängning igår bara för att mina chefer ville jävlas. Dom trodde att jag skulle sitta kvar och festa efteråt, men eftersom Ticke var hemma och Robert var barnvakt så passade det sig inte riktigt.
På fredag tar Sanna studenten och jag har lovat henne att komma på hennes utspring och middag. Det är väl bara hoppas att mina älskade chefer är snälla och låter mig börja senare den dagen. Annars får jag ta ledigt.

Nu är klockan prick elva och jag är ännu mer stressad än vad jag var för fyra minuter sen...


Snällheter

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback