Pigmentfläckar.

Jag fick ledigt från jobbet idag. Eller rättare sagt; Jag krävde att få vara ledig. Så det fick jag, efter mycket om och men. Jag och Ticke åkte in till Stockholm och mötte upp mamma och Sofie. Eftersom det är Mors Dag idag ville Sofie bjuda mig och mamma till Eriksdalsbadet. Åh, Gud! Jag låg i solen hur länge som helst och bara var. Sofie badade med Ticke och mamma låg också och solade. Ja, alltså.. Vi var ju utomhus och badade. Om jag är ledig någon dag nu i veckan så ska jag försöka flirta med min lilla Nathalie, för hon kommer älska att ligga i solen och titta på folk!
Ticke var jätteglad över att få bada och vet ni vad? Det är hur lätt som helst att få honom därifrån, alltså när det är dags att gå hem. Man frågar lite snällt om man ska gå och duscha. "Ja!" skriker han då och springer mot omklädningsrummet. Men ja, dagen har varit helt perfekt. Det enda som kunde gjort dagen lite bättre skulle väl vara om mina vita ben kunde få någon färg...

Jag tror tamejfan att mina ben är två stora jävla pigmentfläckar.

Snällheter

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback