Mamma, mamma, barn.

Jag kom hem från jobbet för ungefär en timme sen. Jag har haft en bra dag på jobbet, det ända som var lite jobbigt var väl när det kom fram en turk till mig och frågade en liten sak... Det är tydligen så att det går ett litet rykte om mig och Nathalie här i Jakobsberg. Den här turken kom fram till mig och frågade mig var min flickvän var. "Vilken flickvän?" svarade jag. "Din flickvän som du alltid pussar och kramar och håller handen med!" sa han då. Jag skrattade till lite och sa att det är min kusin Nathalie. Men han verkade inte riktigt tro på mig... När turken hade gått så tog det väl någon timme eller så innan nästa turk kom in på Pergola. Fast den turken ville prata med min chef... När han hade gått pratade min chef med mig och berättade att folk tror att jag och Nathalie är lesbiska. MED VARANDRA! Det är väl ett ganska fint rykte ändå?

Jag och Nathalie ska spela lite kort snart, så fort hon har pratat klart med Mazc i telefon.

Jag är nog lite kär i kärleken jag också, precis som alla andra tjejer jag känner. Minst lilla beröring just nu från rätt person får mig att skälva. Jag vill bara pussas och kramas lite grann.

Snällheter

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback