I'll keep dreaming you'll be with me and you never go.

Jag (återigen ett inlägg där det börjas med ordet Jag) har suttit och läst bloggar. Eller läst har jag väl inte gjort, jag har stirrat in i skärmen och försökt läsa, men orden fastnar inte. Skärmen är mest suddig och texten blir luddig. Egentligen orkar jag inte ens tänka... Mina tankar är i uppror, dom slåss med varandra för att få plats - för att få komma ut först. Vilken av tankarna ska jag orka tänka? Vilken av alla tusentals tankar ska jag orka ta itu med först? Det är för mycket krimskrams i hjärnan, du har invaderat för stor del av mig. Tänk om man var en sån som bara kunde släppa tankarna vind för våg. Vilket rent helvete det skulle vara då...

P
å jobbet har det varit lite struligt idag.. Min ena chef gick hem efter bara en halvtimme för att vi bråkade (?). Eller bråkade gjorde vi väl inte. Det är bara så struligt mellan oss just nu. Det är synd att det är så nu, för han är en människa jag verkligen tycker om. Han är bra, helt enkelt.

There's no more rabbits in my hat to make things right..

Idag är det dag nummer två på min och Nathalies diet. Jag har klarat det bra, helt utan fusk. Nu återstår det endast tre veckor och fem dagar innan jag får ta en dag i veckan då jag äter något gott. Inte mer. För den här gången ska jag klara det!

Jag kommer nog låta det där vara osagt den här gången också. Jag är helt enkelt för feg för att våga säga det jag helst av allt vill säga, det jag verkligen känner. För det är som dom säger, det blir lätt så när man är liten och försvarslös.


Och det här är en låt jag inte kan sluta lyssna på...


Snällheter

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback