Min älskade.

Jag har inte haft så roligt i helgen som jag skulle velat ha egentligen. I fredags jobbade jag till ett, hade tänkt gå till MP, men så blev inte fallet. Jag blev kvar på jobbet extra länge istället för att städa och ha mig. Samma sak på lördagen... Jag gick från jobbet tjugo i tre! När jag gick därifrån mötte jag upp Nathalie, A och Amy på torget och ja.. Sen vet jag inte riktigt vad som hände. Jag gick väl hem, antar jag... Förresten så försov jag mig ganska kraftigt på lördagen, haha. Jag vaknade 13.06 av att pappa kom in i rummet och frågade om jag skulle jobba. "Öh, ja... Vad är klockan?". Han sa att klockan var strax över ett och att Nathalie ville prata med mig i telefon. Jag fick typ panik och sprang upp, fixade mig i ordning och sen sprang jag iväg till jobbet. Att fixa mig i ordning inför en arbetsdag brukar i vanliga fall ta minst en halvtimme, men i lördags var jag på jobbet 13.23. Helt otroligt med tanke på att jag pratade med Nathalie 13.06... Går man hemifrån mig till mitt jobb så tar det ungefär tio minuter och jag tycker faktiskt att det var riktigt strongt gjort av mig att vara på jobbet efter sjutton minuter bara, från sängliggandes dessutom!

Idag har jag jobbat, har inte hänt så mycket mer. Eller jo, det har det ju visserligen gjort - men det som sägs på PG, stannar på PG! Nathalie kom dit vid halvtolv ungefär och höll mig sällskap medans jag fortsatte den städningen som jag påbörjade igår. Jag tänker städa varje dag så länge det finns tid över. Amo tog t.o.m. mina gäster som jag tydligen hade fått utan att jag visste om det - enbart för att slippa störa mig under mitt lilla projekt. Även imorgon kommer jag att städa och jag funderar faktiskt på att sätta upp lappar lite överallt på jobbet om att det inte bara är jag som ska städa. Alla hyllor måste torkas av med jämna mellanrum och likaså alla spritflaskor.

Nej, nu ska jag gå och sova.

Snällheter

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback