Två snygga, sexiga singlar.. Öh, servitriser menade jag!

Jag har varit på jobbet idag. Ovanligt va? Idag har det varit en skitbra dag! Det har varit väldigt lite folk på min älskade arbetsplats och det betyder ju bara att jag får lite mer tid över till städning. Jag åtog mig ett lite mindre projekt idag, orkade inte så mycket mer. Jag städade under hela baren på matsalssidan och så tömde jag en av småkylarna på ölflaskor och städade rent i den ordentligt. Pergola kommer snart vara den renaste restaurangen ever! Vi ska förresten börja med onsdags-chill på PG fr.o.m. imorgon! Med det menas att det kommer vara happy hour från klockan 20.00-22.00 och så blir det karaoke!

I
morgon ska jag jobba igen, men min älskade chef har lovat mig att jag ska få sluta tidigare. Fast det var visserligen inte mig han lovade, det var Nathalie, haha! Vilket jävla lyft det skulle bli för Pergola om dom hade två snygga, blonda servitriser där. Hm... Kanske ska försöka få in en av Nathalies fötter där..? Nej, men... Hon vill inte jobba där, för det skulle bara betyda att hon och jag aldrig skulle få umgås med varandra. Möjligen att vi skulle kunna göra det innan den som ska jobba börjar och efter att man har slutat.
Att sitta kvar på Pergola efter stängning kan vara så jävla roligt. Nu för tiden har vi nästan alltid roligt efteråt, varför vet jag inte. Eller gör jag det? ;)

Snällheter

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback