Like the old times.

Jag är sjukt taggad inför att jobba imorgon! Varför vet jag inte, kanske för att det är Göteborgaren som ska vara karaokevärd... Eller egentligen vet jag inte var han kommer ifrån, men vi låtsas att det är från Göteborg för han pratar med en lustig dialekt. Göteborg är ju ett lustigt land, eller hur?
Han har iaf lovat mig att han ska sjunga Far Away med Nickelback imorgon och på torsdag ska allas våran riktiga karaokevärdinna sjunga den för mig! Me like. Något som jag däremot inte gillar speciellt mycket är växthuseffekten. Helt seriöst, den är väl ändå lite överskattad?

Just nu sitter jag och Nathalie vid köksbordet - precis som the old times - och pratar och skrattar. Jag sitter här framför datorn och Nathalie lägger patiens. Jag håller på med en ny design till min lovely blogg, men jag vet inte riktigt hur den kommer se ut förrän jag har fixat lite mer.

Imorgon blir det som sagt en helt vanlig jobbdag för mig - med allt vad det innebär. Med andra ord kommer jag och Amo säkerligen börja bråka och Firat kommer antagligen stå och garva åt oss båda som vanligt och sen kommer han ta mitt parti som också är vanligt förekommande på Pergola. Något som också har förekommit på Pergola är väldigt hemligt, så det får jag inte berätta kom jag på nu.

Nu är det dags att sova känner jag.

Snällheter

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback