Önsketänkande..

Jag hoppas verkligen att det är lika fint väder ute imorgon som det har varit idag. Om det är det så ska jag packa ihop mig och Ticke och vandra till Riddarparken och sitta där hela dagen! Enligt SMHI ska det vara strålande sol och 25°c. Det blir till att hitta en kjol eller ett par snygga shorts att ha på sig imorgon då, för då kanske mina ben får lite färg också.

Ticke ligger och sover sen ett par timmar tillbaka och det är dags för mig att göra detsamma. Fast först ska jag ringa Nathalie och fråga om hon vill röka med mig. Och så borde vi planera morgondagen, för om jag jobbar så är det ju hennes umgängesdag med Ticke-Plutten. Förhoppningsvis är jag ledig...

Men det är väl också bara ett önsketänkade?

Snällheter

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback