Höhö, liksom!

Tidigare idag när jag var på jobbet så ringde jag till Nathalie och talade om för henne väldigt klart och tydligt att jag skulle gå och lägga mig i princip på en gång när jag kom hem från jobbet. "Jaha," säger hon, "ska vi köpa något gott sen? Jag är lite sugen...". Damn it, tjejen! Du hade mig redan vid hej! Så, sagt och gjort. Efter jobbet gick vi till Jakans Närlivs som ligger 1½ minuts gångväg från mitt lovely Pergola. Köpte chips, godis, choklad och två läsk. Eftersom jag och Nathalie hade tänkt försöka börja banta förra veckan (med start på måndagen såklart), så försökte vi iaf vara lite nyttiga idag... Så vi köpte Sprite ZERO och Coca Cola ZERO! Jag lovar er, vi är grymmast på att banta, dock inte med varandra. Jag och Nathalie är väldigt lika varandra när det gäller allt möjligt, t.ex. så äter hon nästan aldrig onyttigt när hon är med andra - bara med mig - och jag gör samma sak.

TT var på jobbet idag och sa hej, han var på mitt jobb igår och sa hej (självklart med sina två nya hookers som han brukar hänga med)... Han är på mitt jobb varenda jävla dag och säger hej och jag börjar bli galen. Men... Med den respekten jag har för den mannen vågar jag såklart inte säga något. Jag ler och säger hej och är allmänt trevlig, precis som en trevlig servitris bör vara mot sina gäster.
Sjukligt irriterad är jag på mina arbetskollegor. Jag vet inte om det är så bra om jag går in närmre på varför - kan ju bara tala om att inga kassor blev räknade idag, ingenting gjordes när vi stängde... Jag räknade visserligen alla pengar i min kassa, bara för att ingen ska kunna komma imorgon och säga att Sandra snodde 12.000 kronor av Pergola och la dom i egen ficka! Höhö, liksom! Inte för att det någonsin skulle hända med mina "nya" chefer, för jag har en del att komma med jag också. Höhö, liksom! Observera att "Höhö, liksom!" skall läsas med en tillgjord röst som har ett lägre tonfall än din normala vardagsröst. Höhö, liksom!

Nu är det dags för mig att sova. Jag slutade förresten jobba vid nio och var väl hemma vid tio... Så jag är bara fyra timmar sen med sömnen nu! Höhö, liksom!

Snällheter

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback