Vad har jag gett mig in på?

Jag är hemma igen. Nathalie följde med en kompis hem för att sitta och prata och skratta lite. Min huvudvärk som jag har just nu är inte att leka med, jag orkar inte med den! Helst av allt skulle jag vilja sitta på PG nu och höra eftersnacket, men som sagt: Jag orkar inte

Jag tvivlar mer och mer för varje dag som går, jag vet inte om det bara är jag eller om det är dom där hjärnspökena man hör talas om ibland... Frågan är bara om det blir bättre hur mycket jag än grubblar eller om jag ska ta upp det med personen ifråga? Shit, bananas.. Vad har jag gett mig in på? Jag vet iallafall på vilken sida av vägen jag står, om någon annan står på andra sidan så är det upp till den personen.

Nu ska jag nog titta lite på TV (!) för en gångs skull... Förhoppningsvis lyckas jag somna till någon film som går på någon kanal, annars stänger jag av den.
Skriver imorgon igen!

Snällheter

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback