Begravningsbyrån Fonus

Men åh, vad svårt det är att komma fram till SL Kundservice! Jag ringde bara för att fråga var man skickar kvittot från en taxiresa (resegaranti) om man missat busset för att den avgått för tidigt. När jag ställdes i kö sa dom att den beräknade väntetiden var 1 minut (60 sekunder alltså). Efter ungefär 8 minuter kom jag fram. Fast jag var tvungen att ringa om två gånger för att samtalet bara bröts helt plötsligt (fel på telefonen eller fel på SL's Kundservice?).

Jag och mamma ska in till morfars lägenhet snart. Eller ja, mamma ska dit och jag ska in till stan och fixa och dona lite grann. Sen kommer vi ses när hon är klar med allting. Det är så mycket som ska fixas med morfars konton, färsäkringar, lån, räkningar... Ja, allting helt enkelt och det tar sin lilla tid.
Det är så mycket ställen som ringas till, Fonus har vi ringt till flera gånger men kvinnan som ska fixa allt är på lunch och dessutom försenad. Jag ska nog förresten följa med mamma till morfars lägenhet, men jag går nog inte in, för mamma vill fixa allting själv och det respekterar jag. Däremot ska jag följa med för att prata med avdelningschefen och säga att jag kräver att dom gör en Lex Sarah (se:
detta inlägg).

Pratar med Carro i telefon nu. Funderar på att åka ner på stan och träffa henne en stund sen..

Snällheter
Postat av: Natalie

Ticke ^^ sött.

Jag jobbar på en strand i min närhet. ;D

Vad gör ni om dagarna då?

Postat av: de-E-nice

det är en miu miu väska :)

2008-08-01 @ 23:57:02
URL: http://denicee.blogg.se/
Postat av: Natalie

"eller så är vi sjuka eller trötta" - aw ;D



jag hissar flaggor, tar hand om sopor + dass ;s (blä) men man lär sig :p och håller stranden fin om man säger så ^^



när jag är ledig, alltså :p de är de att jag jobbar någon tim* på morgonen och någon på kvällen drf kan jag inte åka hemifrån.. de är kubb-vm typ 2 tim bort från mig imorgon, de flesta skall dit å jag kan inte åka dit (alltså spelar inte kubb, men åker dit med de andra som åker dit för att umgås) så då får man hålla sig närmare hemma, tråkigt men så är de ibland :( annars så bloggar jag och sover ;D

2008-08-02 @ 00:14:55
URL: http://ringbomm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback